1:48 Tornado IDS van Italeri

Groepsbouw 25 jaar Desert Storm!
darka76

Re: 1:48 Tornado IDS van Italeri

Berichtdoor darka76 » 28 okt 2016, 11:58

Oei.. Dit lijkt mij zo toch prima genoeg.
Over de donkere kleur kan misschien wat gezeverd worden maar dat is maar hoe het licht schijnt.
Ik kan zo maar 1 ding noemen en dat is rondkijeigenlijk dat de heren chauffeurs niet (goed) ingesnoerd zitten..

Ben erg benieuwd zaterdag. Mooie toevoeging!

BasG

Berichtdoor BasG » 28 okt 2016, 23:08

Op de valreep. Ik vind hem mooi geworden zo. Heel erg origineel op die standaard hoor.

Ronald1903

Berichtdoor Ronald1903 » 30 okt 2016, 11:35

Keurige Tor geworden. Gisteren op de ESM even goed bekeken uiteraard. Kleur is misschien iets te donker maar je hebt wel de goede tint te pakken naa rmijn idee. Wellicht in de toekomst iets meer verweren qua spuitwerk?

Mooi dat je er bij was!

Ronald

Marco_Lips

Berichtdoor Marco_Lips » 31 okt 2016, 22:29

Ronald1903 schreef:Keurige Tor geworden. Gisteren op de ESM even goed bekeken uiteraard. Kleur is misschien iets te donker maar je hebt wel de goede tint te pakken naa rmijn idee. Wellicht in de toekomst iets meer verweren qua spuitwerk?

Mooi dat je er bij was!

Ronald

Heb er nog wel over nagedacht om eerst de normale camo te spuiten en vervolgens met tape de desert sand eraf te chippen. Of dat truukje met zout te proberen. Maar ik was al bang dat ik de kist niet ging af krijgen voor de ESM. Dus was er maar niet aan begonnen om zo min mogelijk tijd te verliezen. Ik vond de kleur ook aan de donkere kant. Maar buiten leek het er weer beter uit te zien dan binnen. Ik denk dat de wash in de paneel lijnen ook wel mee geholpen heeft het geheel iets donkerder te maken. Maar ik neem je opmerkingen mee naar het volgende model.

Terug naar “Groepsbouw ESM 2016”