ESM 22 oktober 2011

Remy

Re: ESM 22 oktober 2011

Bericht door Remy » 22 okt 2011, 20:24

Ook ik sluit me aan bij Bert en Erik!
Gezellig, leuke en mooie dingen gezien.

@ Bert, zet je nog een paar foto's online?

Remy..

BasG

Bericht door BasG » 22 okt 2011, 21:47

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. Zeer gezellig en geslaagd en heb er van genoten. Heb mijn aankopen beperkt weten te houden en dat is zo opgeruimd, ben echter nog wel dagen bezig om alle inspiratie te ordenen. Dat Bert veel van F-16 weet is een feit van algemene bekendheid en dat je Jan een lastige kennisvraag kunt sturen was mij reeds duidelijk, maar Remy is gewoon een wandelende F-16 encyclopedie.

MAAAARRRRRR, hoe geslaagd de dag ook voor een ieder was, IK zit nu mooi wel aan de champagne, want ik had natuurlijk een dikke prijs, JA EEN DIKKE PRIJS bij de wedstrijd. Ja mannen, bubbels en een trofee voor in mijn prijzenkast.

Afbeelding

Ronald1903

Bericht door Ronald1903 » 23 okt 2011, 09:44

Prachtig dagje gehad en de opschaal tafels waren keurig verzorgd met erg fraaie modelllen er op. Volgend jaar maar weer!

Ronald

Bertvdm

Bericht door Bertvdm » 23 okt 2011, 11:05

Een serie van 20 plaatjes, later komen er nog meer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Proper Planning Prevents Poor Performance"

erikztm

Bericht door erikztm » 23 okt 2011, 11:47

Ik heb die F-106, Vigilante en die Mi-26 helemaal niet gezien helaas. En zo is er ook elk jaar schijnbaar wel weer iets wat ik mis.
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.

Bertvdm

Bericht door Bertvdm » 23 okt 2011, 16:00

erikztm schreef:Ik heb die F-106, Vigilante en die Mi-26 helemaal niet gezien helaas. En zo is er ook elk jaar schijnbaar wel weer iets wat ik mis.
Gelukkig hebben we de foto's nog :lol: :lol:

hier het volgende setje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Proper Planning Prevents Poor Performance"

BasG

Bericht door BasG » 23 okt 2011, 16:08

Dat je in die drukte toch nog zoveel mooie platen hebt kunnen schieten van die wedstrijdtafel. D'r zaten best een aantal pareltjes bij. Ik vond die dayglow van die TF-104 lekker geraakt. Dat smoelde echt goed bij de rest van de kist.

Ronald1903

Bericht door Ronald1903 » 23 okt 2011, 20:11

Er stond weer veel moois op de wedstrijdtafels al ben ik er iets te vluchtig langs gegaan. Mooie plaatjes bert.

Net nog even op scalemates.com gekeken. Leuke site en de zoekfunctie waar die kerel het over had werkt prima. Ik ben nu een aantal modellen tegen gekomen die ik nog nooit eerder heb gezien. De Flanker die ik mee had heb ik nog maar 2 keer gezien met een ander model en dat zijn er nu 4.

Ronald

BasG

Bericht door BasG » 23 okt 2011, 23:50

Ik geloof dat alleen Bert en ik dat Revell kitje hadden. Ik ben er stiekem toch al mee bezig, kon het niet laten. Ik ga er echter geen live verslagje van maken, want ik heb wel een aardig idee om het unieke karakter van het kitje te behouden, maar ik ga hem zeker in de verf zetten.

Je kunt er ook redelijk op los gaan om hem waarheidsgetrouw te maken. Ik noem zaken als een lamp in zijn neus, een lange antenne op zijn buik en ook rocket-pods zouden hem niet mistaan. Daar ik verwacht dat Bert daar wel op los zou gaan, maak ik hem recht uit de doos. Het is en blijft aantrekkelijk om enkele verbeteringen aan te brengen, maar ik hou het zo als Revell het in gedachte heeft. Geen verslag dus, maar ik kan wel verklappen dat de romp sluit als een droom en dat daar in ieder geval geen plamuur aan te pas komt.

erikztm

Bericht door erikztm » 24 okt 2011, 00:40

Mwah, ik weet niet. Zelfs al was ik lid dan had ik m laten liggen denk ik. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een van de minder populaire kits van Matchbox was. In tegenstelling tot de inderdaad zeldzame microjet die ik op het IPMS fotoverslag zag. (Waar overigens weer met veel visie foto's zijn geplaatst, en de zeldzame AMX van Bert dus op ontbreekt.) Maar helemaal opengewerkt en gedetailleerd kan het wel een leuk modelletje zijn, verder beschouw ik het als speelgoed, zoals bijna alle 1/72 MB kits met uitzondering van de Victor. Ik lees overal dat de Airfix versie beter schijnt te zijn, dus dan resteert de "collectors-value". Gelet op de LHS verkoopprijs van de limited edition IPMS-NL Spitfire Mk IX die ik hier heb liggen zou ik die echter ook niet te hoog inschatten. Ergo, ik gok op een nieuw target voor kleine Grijpstra :lol: Of je moet hem heel overtuigend als zijnde van hout beschilderen ofzo, dan kan hij mee in de silly week op ARC ;) Ik ben benieuwd; laat je wel het eindresultaat zien?
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.

Plaats reactie