1:48 Harrier Gr3 Airfix
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Dat zijn hele fraaie verbeteringen. Met name de uitlaten hebben hier heel veel profijt van. Goed om te zien dat je de APU in en uitlaten hebt aangepakt. Later zal de inlaat nog een gazen afdekking moeten krijgen, de uitlaat kan wel openblijven.
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Voor de inlaat heb ik een heel fijn messing gaas uit een zeefje dat daar in komt te liggen
"Proper Planning Prevents Poor Performance"
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Ik laat Sam tegenwoordig theezakjes sparen. Die nieuwerwetse piramidevormige dingen zijn van een soort plastic gaas gemaakt, en dat spul is zo fijnmazig dat ik drie keer moest kijken om te zien dat er echt openingen in zaten. Moest ook wel, want thee enzo, maar zien is pas geloven hè.
Het lijkt me het perfecte gaas voor -bijvoorbeeld- zo'n 1/72 Alouette, maar ook een Lynx heeft dat bizar fijne gaas voor de inlaten zitten. Tis in elk geval veel te klein voor de Harrier.
Ik moet het nog even vergelijken met Ronald's wondergaas, maar ik denk dat dit nog fijner is.
Misschien een aardige tip.
Het lijkt me het perfecte gaas voor -bijvoorbeeld- zo'n 1/72 Alouette, maar ook een Lynx heeft dat bizar fijne gaas voor de inlaten zitten. Tis in elk geval veel te klein voor de Harrier.
Ik moet het nog even vergelijken met Ronald's wondergaas, maar ik denk dat dit nog fijner is.
Misschien een aardige tip.
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Zeker wel, als we dan nog weten welk merk, want ik heb eens een doosie Lipton thee gekocht. Niet omdat ik daar zo gek van ben, maar omdat daar piramidevormige zakjes in zaten.....maar helaas niet van plasticerikztm schreef:Misschien een aardige tip.

Cheers, Peter
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Na controle: Het betreft hier in elk geval "Russian Earl Grey" en "Orange Jaipur" van...Lipton...
Mocht ik mezelf morgen naar Sneek kunnen slepen, wat wel het plan is, dan zal ik een paar zakjes meenemen voor de liefhebber. Leeg uiteraard.
Mocht ik mezelf morgen naar Sneek kunnen slepen, wat wel het plan is, dan zal ik een paar zakjes meenemen voor de liefhebber. Leeg uiteraard.
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Ik ben ook van plan naar Sneek te komen.
Voor het geval er nog wat tafel ruimte is neem ik twee vliegtuigjes mee
Voor het geval er nog wat tafel ruimte is neem ik twee vliegtuigjes mee
"Proper Planning Prevents Poor Performance"
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Dat was ik ook van plan
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
al met al toch knappe verbeteringen die je hier en in het andere forumdeel laat zien
Gr pieter
Gr pieter
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Ach knap is wat anders , maar noodzakelijk zijn ze wel.
En dan nog blijft er genoeg over waar aandacht aangeschonken moet worden.
De resin cockpit koste behoorlijk wat passen en meten en nog is het niet echt fijn, maar daar pas ik wel een mouw aan.
Vandaag heb ik de Alleycat decals binnen gekregen en die zijn heel erg bruikbaar.
Ook de 100% LERX voor de Gr7 van AlleyCat is heel goed gemaakt en zonder ingewikkelde ingrepen direct te plaatsten maar dat is voor later.
En dan nog blijft er genoeg over waar aandacht aangeschonken moet worden.
De resin cockpit koste behoorlijk wat passen en meten en nog is het niet echt fijn, maar daar pas ik wel een mouw aan.
Vandaag heb ik de Alleycat decals binnen gekregen en die zijn heel erg bruikbaar.
Ook de 100% LERX voor de Gr7 van AlleyCat is heel goed gemaakt en zonder ingewikkelde ingrepen direct te plaatsten maar dat is voor later.
"Proper Planning Prevents Poor Performance"
Re: 1:48 Harrier Gr3 Airfix
Dus er komt ook nog een mooie GR7 bij?
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.