1:48 Mirage F1M Italerie

Plaats reactie
Bertvdm

Re: 1:48 Mirage F1EE Italerie

Bericht door Bertvdm » 29 nov 2009, 17:03

erikztm schreef:Dat kan niet kloppen. De Italeri kit is een heruitgave van de Esci F1-200/AZ die ik hier heb liggen. Die van Italeri heeft aparte kanonlopen omdat er nog weleens eentje weg moet bij de CR/CT. Bovendien hoort deze sprue in de doos te zitten, met de nieuwe pylons en wapens:

Afbeelding

En die zit toch echt niet in de nog gesealde F1-200/AZ die ik hier heb. Verder zijn er geen verschillen in het plastic. De oudere "normale Esci-F1 ziet er net even iets anders uit. Geen refuelling probes en een ander neusje. Ook hierin geen dual racks etc. Dus wat dat betreft is de Italeri kit toch de moeite waard. Pylons, weapons en decals. Alleen die tank hè... :roll:
Juiste die ECM dingen horen ook onder de Spaanse kist, dus dat komt goed uit.
"Proper Planning Prevents Poor Performance"

erikztm

Re: 1:48 Mirage F1EE Italerie

Bericht door erikztm » 29 nov 2009, 17:11

Er moet nog een kit zijn met die ECM fit, maar ik ben even kwijt welke dat is. Ik dacht de Italeri Mirage III in de uitvoering met 7 decalopties. Die bevat dezelfde Barax pod als deze kit. De C/F dispensers zitten dacht ik niet in de kit?
Instruction manual? You mean the manufacturer's opinion.

Ronald1903

Re: 1:48 Mirage F1M Italerie

Bericht door Ronald1903 » 29 nov 2009, 17:59

He, interessant onderwerp.

Ik heb deze kit ook liggen maar dan in de vorm van (Esci) Mirage F-1C/CG/CE/CZ met decal opties voor 2 Fransen, 1 Spanjool, 1 Griek en een Suid Afrikaan.

De ECM pods waar jullie het over hebben zitten hier niet in, zo ook de Chaff/Flare box. Ik dacht even dat die grote tank erin zat maar dat is niet zo blijkt.

Succes, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga je volgen. Kan ik mooi even afkijken hoe jij het doet.

Ronald

Bertvdm

Bericht door Bertvdm » 29 nov 2009, 20:50

Ik weet niet hoe lang het duurd tot het cockpitje binnen komt, onder tussen ga ik bezig met een Dodge Charger die ik een verrot en verroest uiterlijk wil geven.

erikztm

Bericht door erikztm » 30 nov 2009, 11:50

Een charger met een verrot en verroest uiterlijk? Dat is tegen mijn zere been, maar ik ben wel benieuwd. Je hebt daar geen subforumpje voor. Zet je die dan wel op je andere site? Ik heb op de ESM zowaar ook een autokit gekocht. Ik had er vroeger veel meer, maar die zijn alle overleden. Ik heb erover gedacht om deze (een Plymouth Belvedere, de echte "Christine" dus) een uitgebrand uiterlijk te geven zoals in de film. Maar ik zal wel weer niet durven en gewoon de glimmende versie maken. :oops:

Bertvdm

Bericht door Bertvdm » 30 nov 2009, 17:41

een tijd geleden stond dit artikel in de FSM
http://www.finescale.com/fsm/default.aspx?c=a&id=3207
Destijds meerdere Dukes of hazards kitjes gekocht voor mijn neefje , zwager en mij zelf.
Ik ben nog steeds de enige die een General Lee heeft gemaakt dus er was nog wat over om een roest bak te proberen.

erikztm

Bericht door erikztm » 01 dec 2009, 02:55

Prachtig gemaakt, ik vind het alleen jammer dat hij de achterbanden niet leeg heeft laten lopen en dat de whitewalls nog zo wit zijn. Verder is hij absoluut schitterend. Kun je volgens mij alleen maar goed doen als je weleens zoiets hebt zien staan. Maar ik blijf het jammer vinden dat een Charger hetzelfde lot zal ondergaan. Die staat bij mij toch wel aardig hoog in het rijtje droomauto's.

Ronald1903

Bericht door Ronald1903 » 01 dec 2009, 13:03

Heb hier ook nog een Charger liggen, '69 om precies te zijn. Die gaat ooit zwart worden.
Tijdens een stage, een tijd geleden, zei de baas "we gaan even een stukje rijden". Prima. Loods in, licht aan... ca. 30 Amerikaanse muscle cars (Alleen van de jaren 60-70) in topstaat. "Tja hobby". Toendertijd een stuk gereden in een '69 Charger SRT met een 7,2 Liter bigblock (Om bang van te worden), helemaal zwart en bij 80km/u konden we nog zwarte strepen trekken op de openbare weg. Dat was een mooie middag.

Tot zover mijn off topic geblaat.

Ronald

Plaats reactie