update forum aanstaand weekend

Alles wat je wilt weten over de werking het forum!
Plaats reactie
Bertvdm

update forum aanstaand weekend

Bericht door Bertvdm » 23 mar 2016, 18:21

Bij leven en welzijn aanstaand weekend wil mark proberen een update uit te voeren.
Dat kan betekenen dat het forum er helemaal uit gaat en een tijd niet te bereiken is.
Dus niet in paniek raken vroeg of laat komt het forum weer online.

Dus mooi de tijd om wat extra eitjes te koken.
"Proper Planning Prevents Poor Performance"

Evert

Re: update forum aanstaand weekend

Bericht door Evert » 23 mar 2016, 20:44

Dank voor je melding Bert. De kans dat ik tijdens het paasontbijt opschaal.net benader is niet heel groot maar toch, een aankondiging is fijn.

Alvast vrolijk pasen :)

Evert

Bertvdm

Bericht door Bertvdm » 19 apr 2016, 19:46

Hallo , het nieuwe forum is in elkaar geklapt bij installatie van een update en moet opnieuw worden opgebouwd.
Er is veel verloren gegaan blijkbaar, je kunt dus beter maar niks posten tot er weer een nieuw forum is
"Proper Planning Prevents Poor Performance"

mike46

Bericht door mike46 » 20 apr 2016, 17:16

Bedankt voor de info en succes met werkzaamheden

Evert

Bericht door Evert » 20 apr 2016, 19:42

Bertvdm schreef:Hallo , het nieuwe forum is in elkaar geklapt bij installatie van een update en moet opnieuw worden opgebouwd.
Er is veel verloren gegaan blijkbaar, je kunt dus beter maar niks posten tot er weer een nieuw forum is
Hoi Bert,

Ik kan je verhaal niet helemaal volgen. We zijn in het weekend van 26 maart ge├╝pdate naar een nieuwe versie waar enkel de foto's uit de albums bij oude verslagen niet te raadplegen waren. Daarna heeft iedereen vol enthousiasme weer gepost en gebouwd. Toen was er dit weekend een nieuwe update die de boel omver trok.

Wat ik niet helemaal kan plaatsen is waarom we niet een backup kunnen terugzetten. Enkel een mislukte update betekent normaliter in softwareland niet dat je niks meer hebt. Biedt onze provider geen backups die we kunnen terugzetten? Is er een backup gemaakt voordat de update van 26 maart of die van afgelopen weekend?

Ik prijs de moeite die er wordt gestoken voor de updates, enkel de vraag waarom we dan gegevens verliezen?

Gr, Evert

72$chaal48
Site Admin

Bericht door 72$chaal48 » 03 mei 2016, 06:01

Hallo allen die dit lezen.
Het forum loopt weer.
Alle gegevens zijn naar Evert Z. gestuurd zodat hij weer een nieuw forum kan opbouwen op een andere plek.
Zolang dat nog niet gereed is blijft het forum op Mark zijn server draaien.
Succes er mee.

Marco_Lips

Bericht door Marco_Lips » 03 mei 2016, 18:59

Jullie hebben het er maar druk mee. Mijn complimenten voor de tijd en moeite die jullie erin steken

Mvg Marco

Plaats reactie